Contentblokje foto rechts
Inkura traint professionals, die in gesprekken weerstand of schaamte ervaren, om op een positieve manier in gesprek te gaan over hun ervaringen in het ouderschap/ opvoedschap, om sneller diepgang en focus te hebben in de begeleiding, zodat ze vanuit vertrouwen zelf de regie weer kunnen nemen.
“Quote paars: Er kan alleen maar echt contact zijn tussen mensen als er geen angst voor oordelen of schaamte is, maar veiligheid en verbinding. Als dit er is kunnen mensen groeien. Met compassie kunnen we een ander hier naar toe begeleiden.” Ingrid Diepstraten
“Citaat Deelnmeer: Quisque laoreet feugiat pharetra. Sed sit amet iaculis augue. Aenean eget pretium odio, in vehicula enim. Donec commodo lectus vel odio dictum, ac lobortis turpis efficitur. Morbi sollicitudin elit ut neque vehicula accumsan.
Donec commodo lectus vel odio dictum, ac lobortis turpis efficitur. Morbi sollicitudin elit ut neque vehicula accumsan.”
Laura Visser, designer
Contentblokje foto links
Inkura traint professionals, die in gesprekken weerstand of schaamte ervaren, om op een positieve manier in gesprek te gaan over hun ervaringen in het ouderschap/ opvoedschap, om sneller diepgang en focus te hebben in de begeleiding, zodat ze vanuit vertrouwen zelf de regie weer kunnen nemen.
Inkura traint professionals, die in gesprekken weerstand of schaamte ervaren, om op een positieve manier in gesprek te gaan over hun ervaringen in het ouderschap/ opvoedschap, om sneller diepgang en focus te hebben in de begeleiding, zodat ze vanuit vertrouwen zelf de regie weer kunnen nemen.
Quote donkergroen
De trainingen in de agenda worden gegeven op basis van open inschrijving. Professionals geregistreerd bij het SKJ, V&VN en Registerplein ontvangen accreditatiepunten. Als je je wilt opgeven voor een van de trainingen, stuur een e-mail naar info@inkura.nl
Quote Mintgroen
De trainingen in de agenda worden gegeven op basis van open inschrijving. Professionals geregistreerd bij het SKJ, V&VN en Registerplein ontvangen accreditatiepunten.
Opgeven?
Als je je wilt opgeven voor een van de trainingen, stuur een e-mail naar info@inkura.nl
Contentblokje foto in cell links
(achtergrondkleur aangepast naar wit)
Tijdens gesprekken hebben we vaak de neiging om te praten over wat niet goed gaat. We praten over de problemen en alles wat anders moet. Het gevolg is dat problemen extra groot lijken en dit vaak als zwaar wordt ervaren. Hierdoor kan er weerstand ontstaan en laten mensen niet zien wat er echt leeft. Hierdoor blijven de gesprekken oppervlakkig en missen deze diepgang.
Voor Hulpverleners
Tijdens gesprekken hebben we vaak de neiging om te praten over wat niet goed gaat. We praten over de problemen en alles wat anders moet. Het gevolg is dat problemen extra groot lijken en dit vaak als zwaar wordt ervaren. lees meer >
Voor Kinderopvang
Tijdens gesprekken hebben we vaak de neiging om te praten over wat niet goed gaat. We praten over de problemen en alles wat anders moet. Het gevolg is dat problemen extra groot lijken en dit vaak als zwaar wordt ervaren. lees meer >
Losse titel
Veel tekst in twee kolommen
Na het volgen van deze interessante workshop, waar je geleerd wordt middels eenvoudige kwaliteitskaartjes de gastouder positief te benaderen, doen we het pedagogisch kwaliteitenspel met regelmaat binnen onze groep gastouders. Dit bevalt goed en de gesprekken met onze gastouders zijn hierdoor veel verrassender, interessanter en we komen tot nieuwe uitdagingen. Het is mooi hoe je middels dit spel een breder gesprek met elkaar krijgt.
Naomi de Wild
pedagogisch coach
Als pedagogisch coach gebruik ik regelmatig het pedagogische kwaliteitenspel bij individuele coachgesprekken. Het spel is makkelijk te gebruiken, ik heb het standaard in mijn werktas zitten. In een coachgesprek kan dit spel helpen om sneller tot een heldere coachvraag te komen. Ook kunnen de kwaliteitenkaartjes ingezet worden bij verschillende casussen waar de pedagogisch medewerker mee te maken heeft. Het geeft nieuwe inzichten en ondersteunt bij het pedagogisch handelen van de medewerkers op de groep. Dit is een echte aanrader voor elke pedagogisch coach!
Hafida Tama-Habsaoui
welzijnswerker Roermond
Ik vond training heel leerzaam, zowel de eerste als de tweede training.
Je leert van Ingrid maar ook van elkaar.
Ik vond Ingrid heel duidelijk, zij doet het rustig en houdt rekening met iedereen.
Het was een hele leuke groep en hebben van elkaars ervaring geleerd.
Met de collega’s hebben wij afgesproken dat we samen gaan oefenen en het daarna met de groepen gaan uitvoeren.
Marja Kuijpers
bemiddelingsmedewerker Gastouderbureau
Na het volgen van deze interessante workshop, waar je geleerd wordt middels eenvoudige kwaliteitskaartjes de gastouder positief te benaderen, doen we het pedagogisch kwaliteitenspel met regelmaat binnen onze groep gastouders. Dit bevalt goed en de gesprekken met onze gastouders zijn hierdoor veel verrassender, interessanter en we komen tot nieuwe uitdagingen. Het is mooi hoe je middels dit spel een breder gesprek met elkaar krijgt.
Naomi de Wild
pedagogisch coach
Als pedagogisch coach gebruik ik regelmatig het pedagogische kwaliteitenspel bij individuele coachgesprekken. Het spel is makkelijk te gebruiken, ik heb het standaard in mijn werktas zitten. In een coachgesprek kan dit spel helpen om sneller tot een heldere coachvraag te komen. Ook kunnen de kwaliteitenkaartjes ingezet worden bij verschillende casussen waar de pedagogisch medewerker mee te maken heeft. Het geeft nieuwe inzichten en ondersteunt bij het pedagogisch handelen van de medewerkers op de groep. Dit is een echte aanrader voor elke pedagogisch coach!
Hafida Tama-Habsaoui
welzijnswerker Roermond
Ik vond training heel leerzaam, zowel de eerste als de tweede training.
Je leert van Ingrid maar ook van elkaar.
Ik vond Ingrid heel duidelijk, zij doet het rustig en houdt rekening met iedereen.
Het was een hele leuke groep en hebben van elkaars ervaring geleerd.
Met de collega’s hebben wij afgesproken dat we samen gaan oefenen en het daarna met de groepen gaan uitvoeren.